لباس ها در مورد شما چه می گویند

شخصیت شناسی از روی لباس

شخصیت شناسی از روی لباس….

شما همان چیزی هستید که می پوشید.نوع لباسی که می پوشید ، چیزهای زیادی راجع به اینکه شما کی هستید ، اهل کجا هستید ، چه کاری انجام می دهید و احساسی که نسبت به خود و دیگران دارید ، بیان می کند.

در ادامه همراه ما باشید و برای خرید پارچه آکسفورد با ما تماس بگیرید.

دانشمندان لباس ، دریافتند که لباس یکی از اصلی ترین راه های ارسال سیگنال های اجتماعی است ، زیرا آنچه می پوشیم هویت و شخصیت ما را نشان می دهد.آنچه شما می پوشید ، نشانه های غیرکلامی را برای افراد دیگر می فرستد.

لباس های ما جزئی از ما می شوند ، بخشی جدایی ناپذیر از هویت ما.به عبارت دیگر ، آنها حس تصویری از شخصی را که در درون ما زندگی می کند ، به تصویر می کشند.

لباس ها و کفش هایی که تزئین می کنید ، برآوردی از موقعیت شغلی ، سطح درآمد و همچنین احساسات و شخصیت شخصی شما را نشان می دهد.البته بعضی ها فقط برای تناسب لباس می پوشند و نمی خواهند احساسات و عواطف خود را در لباس هایی که بیرون می پوشند ، نشان دهند.

ارتباط بین طرز لباس پوشیدن و شخصیت

لباسی که می پوشیم به ما امکان می دهد تصویری از خودمان را که می خواهیم دیگران ببینند ارائه دهیم.آنچه ما هر روز صبح می پوشیم ، مهم است!حتی اگر اهل آگاهی از مد نباشید ، انتخاب لباسی که می پوشید بر درک مردم از شما و نحوه دید خود تأثیر می گذارد.

هنگامی که از خود تصویری سالم داشته باشیم ، از لباس برای نشان دادن ارزش ذاتی خود استفاده می کنیم.با این حال ، هنگامی که از خود تصویر منفی داریم ، از لباس برای پنهان کردن استفاده می کنیم.

لباس های بیرونی که می پوشیم هرگز نباید ما را تعریف کنند ، اما متأسفانه این خیلی رایج است.

بله ، ما می توانیم با استفاده از لباس هایی که داریم ، افزایش اعتماد به نفس موقت را تجربه کنیم ، اما باید تشخیص دهیم که این موقتی است و برای ما شادی ماندگاری ایجاد نمی کند.بسیاری از ما به جای استفاده از لباس برای بیان آنچه در مورد ما زیبا و منحصر به فرد است ، پشت سبک های مختلف خود پنهان می شویم.

اگر می خواهید سبک خود را بهبود ببخشید و می خواهید با لباسی که می پوشید حرف مثبتی بگویید ، من شما را تشویق می کنم که ابتدا بفهمید شما کی هستید و طبیعتاً لباس هایی را انتخاب خواهید کرد که نشان دهنده این هویت جدید است.

ما آن چیزی نیستیم که می پوشیم ، اما باید تشخیص دهیم که می توانیم به آنچه می پوشیم تبدیل شویم.پوشیدن انواع مختلف لباس این قدرت را دارد که درک از خود و چگونگی دید دیگران را تغییر دهد.به همین دلیل مهم است که ما به لباس هایی که می پوشیم توجه کنیم.

برای خرید پارچه فلورا با ما تماس بگیرید.

شخصیت شناسی از روی رنگ لباس

لباس ها همچنین در تغییر روحیه یا رفتار شما نقش بسزایی دارند.رنگ های موردعلاقه شما برای پوشیدن می تواند چیزهای زیادی در مورد شما بگوید ، چه رنگ اسکراب شما باشد یا لباس مورد علاقه شما برای یک مهمانی.

سفید پوشیدن – در حالی که رنگ سفید انتخاب مناسبی برای لباس کامل نیست ، اما انتخاب خوبی برای پیراهن یا بلوز است.رنگ سفید ظاهری تمیز و واضح ارائه می دهد که بیانگر سادگی ، خوبی و تمیزی است.

شما بی نظیر تمیز و عاشق طراحی مدرن هستید.خانه یا آپارتمان شما با زیبایی و طراحی مدرن تزئین شده است.شما یک آدم شسته و رفته هستید و خانه و ماشین شما همیشه تمیز هستند.

آبی پوشیدن – سایه های سرمه ای و آبی تیره نشان می دهد فردی که این رنگ ها را می پوشد ، زندگی خود را کنترل می کند.این رنگ ها نماد ثبات ، آرامش ، راستی و امانت داری هستند.

قرمز – شما سرگرم کننده ، پرشور و برون گرا هستید و دوست دارید در کانون توجه باشید.شما شخصیتی قوی و آتشین ، سرشار از نشاط و انرژی دارید.

نارنجی – شما خونگرم ، صمیمی و با دید باز هستید ، که باعث می شود همه شما را مورد توجه قرار دهند.شما شخصی هستید که دوستانتان وقتی به شانه ای برای تکیه دادن احتیاج دارند ،با شما تماس می گیرند.

زرد – شما خوش بین ، شاد و پر از نور هستید ، دقیقاً مانند آفتاب.شما در محیط زندگی خلاق ، با اراده و سرگرم کننده هستید.شما همچنین بسیار باهوش هستید.

سبز – هنگام صحبت کردن ، شما چیزهای زیادی برای گفتن دارید ، اما به طور کلی نسبتاً ساکت هستید.شما عمیقاً به احساسات دیگران اهمیت می دهید.

با ما در دیگر مقالات این سایت همراه باشید و برای اطلاع از قیمت پارچه فلورا با ما تماس بگیرید.

13 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *