پارچه لنین عرض 150

ایران تترون بزرگترین عمده فروشی پارچه در اصفهان، عرضه کننده ی انواع پارچه های با کیفیت موجود در بازار است. این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود برای عرضه ی بهترین پارچه های چاپی، طرح دار و ساده تلاش خود را به کار بسته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید عمده پارچه می توانید به بخش های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

پارچه های لنین از مرغوب ترین پارچه هایی هستند که برای دوخت لباس مردانه و زنانه در فصل های گرم سال مانند تابستان و بهار مورد استفاده قرار می گیرند. تهیه ی این پارچه از گیاه و الیاف طبیعی باعث شده است کسانی که دچار مشکلاتی از جمله حساسیت های پوستی هستند بتوانند از این لباس استفاده کنند. به دلیل رنگ پذیری پارچه های لنین تنوع رنگی این نوع پارچه بالا است و می توان آن را در طرح ها و رنگ های مختلفی برای تولید لباس به صورت عمده خریداری کرد. عرض این پارچه ها متفاوت است و می توان برای تهیه ی اقلام مختلف مانند لباس، ملحفه و حتی دستمال از آن ها استفاده کرد. پارچه ی لنین با عرض 150 متر در مجموعه ی ایران تترون تولید شده و به بازار عرضه می شود.

قیمت پارچه لنین عرض 150 متر

پارچه ی لنین با عرض 150 متری در بازار با درجه کیفیت های مختلفی به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت این پارچه ها بهتر است اول از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید زیرا خرید پارچه ها برای تولیدی لباس باید با در نظر گرفتن کیفیت بالای آن باشد. از دیگر فاکتورها در تعیین قیمت این پارچه عرض آن است. پارچه لنین با عرض 180 و عرض 150 برای دوخت لباس هایی مانند مانتو، شلوار و دامن بسیار مناسب است. برای تولید برخی از این پارچه ها از الیاف مصنوعی در کنار الیاف طبیعی استفاده می شود زیرا پارچه ی لنین خالص خیلی زود چروک می شود. پارچه های لنین با ضخامت بیشتر به دلیل تراکم بالا قیمت بالاتری نیز دارند و برای تولید برخی از لباس ها فقط باید از این پارچه ها استفاده کرد.

کاربرد پارچه لنین عرض 150 متر

پارچه ی لنین تولید شده در ایران تترون به دلیل فروش عمده برای تولید لباس دارای عرض های زیادی هستند. این پارچه ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند در دوخت انواع لباس های مردانه و زنانه به خصوص در فصل های گرم سال مورد استفاده قرار می گیرند. دوخت انواع لباس مانند مانتو، شلوار، دامن، سارافون، کت و شلوار، شومیز و مانتو و دامن به دلیل نیاز به پارچه ای با منافذ باز برای استفاده در دمای بالا با استقبال تولید کنندگان و خریداران مواجه شده است. از این پارچه برای دیگر مصارف مانند تولید ملحفه و حوله و دستمال نیز استفاده می کنند. الیاف کتان، کنف و پنبه برای تولید این پارچه و اضافه کردن مقداری الیاف مصنوعی مانند ریسین، پلی استر و نایلون از چروک شدن لباس ها جلوگیری می کند.

عمده فروشی پارچه لنین عرض 150 متر

ایران تترون با تولید بهترین پارچه های لنین طرح دار و چاپی و پارچه هایی با عرض زیاد برای فروش عمده و تامین نیاز بازار داخلی تلاش می کند. این پارچه را به دلیل راحتی و خنکی که لباس های لنین دارند به صورت عمده خریداری می کنند و برای تولید انواع لباس از آن استفاده می کنند. این پارچه ها مقداری آب رفت دارند به همین دلیل پیش از دوخت لباس آن ها را آب کشی می کنند تا بعد از دوخت دچار چنین مشکلی نشود. به دلیل بالا رفتن قیمت پارچه در دوره های مختلف خرید عمده باعث می شود نیاز به خرید دوره ای و با قیمت بالا نداشته باشید. خرید این پارچه از تولید کننده ی عمده به دلیل به صرفه بودن باعث  افزایش سود تولید کنندگان لباس می شود. به دلیل فروش پارچه های بی کیفیت لنین بهتر است در هنگام خرید آن از اصالت کالا اطمینان حاصل کنید. خرید عمده ی پارچه ی درجه یک باعث می شود کیفیت لباس ها بیشتر شود و فروش آن ها نیز افزایش پیدا کند. برای خرید از ایران تترون تولید کننده ی معتبر انواع پارچه های با کیفیت می توانید از روش آسان خرید خرید اینترنتی استفاده کنید.