پارچه لنین طرح دار

فروشگاه ایران تترون برای عرضه ی انواع پارچه های متنوع و مقاوم برای دوخت فرم های لباس ارگان ها و مدارس فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه به دلیل تولید پارچه های متنوع و زیبا با استقبال خریداران مواجه شده است و برای جلب رضایت آن ها همه ی تلاش خود را به کار بسته است. برای آشنایی با محصولات این مجموعه به بخش های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

لنین از پارچه هایی است که با الیاف طبیعی تولید شده و قدمت زیادی دارد. این پارچه را به دلیل ویژگی های زیادی که دارد برای تولیدی ها و دوخت انواع لباس مورد استفاده قرار می دهند. در مرحله ی تولید لنین در کارخانه های نساجی به این پارچه کتان، کنف و الیاف پارچه نیز اضافه می کنند. مقاومت این پارچه در برابر آب، نور خورشید و چروک شدن باعث می شود از آن برای مصارف مختلفی استفاده شود. این پارچه انواع مختلفی دارد و قابلیت آن برای طرح دار شدن باعث ایجاد شکل های مختلف برای دوخت لباس و ملحفه بر روی این پارچه شده است. انواع مختلف پارچه ی لنین مانند لنین شل بافت، لنین ترک، لنین داماسک و لنین پوششی در مجموعه ی ایران تترون عرضه می شود و می توانید برای خرید پارچه لنین اسلپ اقدام کنید.

پارچه لنین طرح دار مانتویی

دوام و استحکام پارچه ی لنین باعث تولید پارچه های مانتویی با استفاده از این محصول شده است. قابلیت لنین به دلیل چاپ طرح های متنوع بر روی آن و عدم تغییر رنگ در هنگام شستشو باعث ایجاد تنوع بی نظیری در این پارچه ها شده است. پارچه های طرح دار لنین در سال های اخیر به دلیل ویژگی های زیادی که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. طرح های مدرن و سنتی بر روی این پارچه با توجه به پیشرفته شدن دستگاه های چاپ در نساجی ها چاپ می شود و برای همه ی سلیقه ها این طرح ها مورد استقبال قرار گرفته است. مانتوهای طرح دار با پارچه لنین عرض 180 لنین را می توان از عمده فروشی پارچه تهیه کرد و در فصل های گرم استفاده مورد استفاده قرار داد. به دلیل ویژگی هایی همچون جذب رطوبت این پارچه ها باعث خنک نگه داشتن بدن و عدم ایجاد لکه می شود.

قیمت خرید پارچه طرح دار لنین

انواع پارچه ی لنین به دلیل ویژگی های مختلفی که دارند قیمت گذاری می شوند. این پارچه ها با درجه بندی مختلفی تولید می شوند و پارچه های درجه یک به دلیل عدم مشکلاتی از قبیل پوسیدگی و پارگی با قیمت بیشتری عرضه می شوند. روند استفاده از چاپ بر روی پارچه نیز با دستگاه های تخصصی انجام می شود و چاپ بیشتر و ایجاد طرح های زیبا بر روی پارچه تاثیر مستقیم بر قیمت آن دارد. پارچه های ضخیم لنین تراکم بیشتری دارند به همین دلیل با قیمت بالاتری نیز عرضه می شوند. برای خرید انواع پارچه های لنین که کاربرد متفاوتی دارند می توانید از طریق سایت استعلام بگیرید و برای خرید عمده نیز از فروشندگان این مجموعه اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

مشخصات پارچه طرح دار لنین

پارچه های لنین به دلیل خاصیت آن در رنگ پذیری در صورتی که طرح های مختلف بر روی آن ها چاپ شود با شستشو رنگ پریده نمی شوند. پارچه های خنک تابستانی نرم و لطیف هستند و در بهار تابستان به دلیل چاپ طرح های جذاب بر روی آن ها طرفداران بیشتری پیدا می کنند. بافت این پارچه ها به گونه ای است که دارای مشخصاتی از جمله ضخامت و لطافت هستند و در 4 مدل عرضه می شوند. لنین طرح دار به دلیل ایستایی کمی که دارد به سادگی چروک می شود. چروک شدن این پارچه به سادگی نیز رفع می شود و با یک اتو کشی ساده و آویزان کردن به راحتی می توان آن را صاف کرد. برای دیرتر چروک شدن لنین از الیاف مصنوعی در تولید آن استفاده می شود.

انواع لنین

طرح و جنس پارچه های لنین تنوع زیادی دارد. پارچه های لنین طرح دار و راه راه از انواع پارچه هایی هستند که بیشترین فروش را دارند. از دیگر انواع پارچه های لنین می توان به لنین جوت، لنین ترک و دیگر پارچه های مشابه اشاره کرد. پیراهن های مردانه، مانتو و دیگر لباس های زنانه و مردانه را با این پارچه تولید می کنند. لنین جوت از گیاهی با همین نام تهیه می شود. این پارچه زبر بوده و انعطاف پذیری خوبی ندارد. برای دوخت شلوار، پیراهن و کیف از این پارچه استفاده می شود. لنین ترک از پارچه های محبوب و پرطرفدار است. ضخامت این پارچه برای دوخت لباس های بهاره بسیار مناسب است. ایستایی مناسبی دارد و ساده و طرح دار است. این پارچه را برای لباس های بهاره و تابستانه مورد استفاده قرار می دهند.

روش نگهداری و شستشوی لنین

در صورت مراقبت درست از پارچه ی لنین می توان از آن در مدت زمان بیشتری استفاده کرد. این پارچه به دلیل چروک شدن زیاد با الیاف مصنوعی ترکیب می شود ولی چروک لنین به سادگی صاف می شود و نیازی به اتو کردن نیست. می توان با خیس کردن سطح آن و آویزان کردن این لباس را به سادگی صاف و یکدست کرد. این پارچه بسیار سبک بوده و برای دوخت انواع لباس به خصوص در فصل بهار و تابستان مناسب می باشد. منافذ این پارچه باز است و به راحتی آب از آن عبور می کند به همین دلیل شستشوی آن به سادگی انجام می شود. رنگ پذیری پارچه ی لنین زیاد است ولی پارچه با شستشو دچار تغییر رنگ نمی شود. بهتر است پیش از دوخت پارچه را در آب گذاشته تا دچار آب رفتگی نشود.

کاربرد لنین طرح دار

 فروشگاه ایران تترون عمده فروشی پارچه در اصفهان با تولید بهترین پارچه های لنین طرح دار و پارچه تترون برای کاربردهای مختلف از بهترین متریال اولیه و دستگاه های تخصصی استفاده می کند. این پارچه دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. پارچه های لنین برای تولید رویی کفش، حوله، انواع لباس زنانه و مردانه و ملحفه مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید این محصولات به صورت عمده می توانید از طریق سایت اقدام کنید.