پارچه لنین 3 متر

مجموعه فروشگاهی ایران تترون با توجه به نیاز مشتریان برای تولید و عرضه ی انواع پارچه ها با کیفیت برتر و قیمت مناسب تلاش می کند. این مجموعه با فراهم کردن شرایط خرید اینترنتی و دسترسی آسان مشتریان به پارچه های عرضه شده و مشخصات آن ها، اقدام به راه اندازی سایت معتبر کرده است. برای آشنایی با محصولات می توانید به بخش های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

پارچه های لنین از الیاف کتان طبیعی تولید می شود. به همین دلیل برای پوست هایی که به الیاف مصنوعی حساسیت دارند استفاده از این پارچه ها توصیه می شود. این پارچه ها مشکلی برای طبیعت به وجود نمی آورند و برای دوخت انواع لباس های مردانه و زنانه در عرض های مختلفی تولید می شوند. این پارچه ها با دوام و ضد باکتری هستند و به دلیل استفاده از آن ها برای دوخت دامن، بلوز و شلوار عرض های مختلفی دارند. پارچه های لنین به دلیل تولید از یک گیاه به خصوص اندکی آب رفتگی دارند به همین دلیل با در نظر گرفتن مقداری از آب رفتگی می توان این پارچه را به مقدار مورد نیاز تهیه کرد.

قیمت پارچه لنین 3 متری

پارچه های لنین با توجه به سلیقه ی مشتریان عرضه می شوند. این پارچه ها با عرض های مختلفی در کارخانه های نساجی تولید شده و به صورت عمده به فروش می رسند. پارچه لنین عرض 180 تا لنین 3 متری برای دوخت لباس های سنتی و مدرن با طرح های چاپی متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت گذاری این پارچه ها با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله میزان چاپ، عرض آن ها و مقدار نخ طبیعی و مصنوعی به کار رفته در آن، انجام می شود. این پارچه ها به دلیل منفذهای بازی که دارد نیز در فصل تابستان و زمستان مورد استقبال خریداران قرار می گیرد و ضخامت پارچه نیز در قیمت آن تاثیر می گذارد. برای خرید انواع پارچه های لنین و استعلام قیمت آن می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. در صورت مشاهده ی قیمت های بسیار پایین باید به اصل بودن و کیفیت این پارچه ها شک کرد.

فروش عمده پارچه ی لنین 3 متری

عمده فروشی پارچه برای عرضه ی انواع پارچه های لنین اسلپ و دیگر انواع لنین شرایط آسان خرید اینترنتی را در اختیار خریداران قرار داده است. خرید عمده برای تولیدی های لباس این مزیت را دارد که با خرید عمده ی پارچه می توانند در هزینه ها صرفه جویی کنند و پارچه های اصل را مستقیم از تولید کنندگان تهیه کنید. خرید عمده ی انواع پارچه ها با طرح های مختلف از ایجاد مشکلاتی مانند خریداری پارچه هایی با میزان زیاد نخ تقلبی جلوگیری می کند. به دلایلی مانند بالا رفتن قیمت پارچه در دوره های مختلف، خرید عمده این مزیت را دارد که نیاز به خرید مستمر را کاهش می دهد و می توان سود قابل توجهی نیز به دست آورد. به دلیل تنوع بالای پارچه های لنین می توان با خرید عمده ی این محصول میزان استقبال از طرح ها و انواع پارچه ها را نیز در نظر گرفت و در صورت استقبال از یک طرح خاص آن را به مقدار بیشتری تهیه کرد.

مشخصات پارچه لنین

پارچه های لنین به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد برای بهار و تابستان از جمله پارچه های کاربردی است. پارچه ی لنین به دلیل تولید از گیاهان دچار مشکلاتی از جمله چروک شدن و آب رفتگی می شود. بهتر است برای جلوگیری از آن ها در مرحله ی اول و پیش از دوخت پارچه را در آب قرار دهید و لباس را آویزان کنید تا نیاز به اتو کردن نداشته باشد. پارچه های لنین را با مقداری نخ مصنوعی نیز در زمان تولید ترکیب می کنند تا از چروک شدن بیش از حد آن جلوگیری شود. به دلیل منافذ باز این پارچه و عبور هوا امکان بروز حساسیت و داغ شدن بیش از حد پارچه در فصل های گرم سال از بین می رود. به دلیل پیشرفت صنعت چاپ پارچه های لنین چاپی نیز تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این پارچه ها به دلیل جوهر پذیری لنین دارای طرح ها و نقش هایی است که با شستشو نیز امکان رنگ پریدگی در آن ها وجود ندارد.