پارچه لنین اسلپ

فروشگاه ایران تترون، عمده فروشی پارچه با هدف تامین بازار و جلب رضایت مشتریان اجناس خود را با کیفیت و تنوع رنگی بالا عرضه می کند. تولید پوشاک و اقلام مختلف با این پارچه های مقاوم باعث استفاده ی طولانی مدت و صرفه جویی در هزینه ها می شود. برای آشنایی با محصولات این مجموعه می توانید به قسمت های مرتبط در سایت مراجعه کنید.

استفاده از پارچه ی لنین اسلپ به خصوص در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد. این پارچه به دلیل منفذهای بازی که دارد هوا را به خوبی عبور داده و باعث خنک شدن بدن می شود. در نواحی گرم استقبال از خرید این محصول بیشتر است. پارچه ی لنین چروک می شود ولی بدون استفاده از اتو و با دست خیس هم می توان آن را صاف کرد. این پارچه سبک و خنک است و به دلیل جذب کردن و دفع رطوبت از آن برای دوخت مانتو، دامن و شومیز استفاده می کنند. به دلیل خوش فرم بودن لباس هایی که با پارچه ی لنین دوخته می شود برای دوختن انواع لباس ها از این مدل پارچه استفاده می کنند. هر بار شستشوی این پارچه در فرم آن تاثیری نمی گذارد و باعث می شود پارچه ی لنین مدل گیری بالا و قابلیت تغییر پذیری داشته باشد. طراحان لباس از این مدل پارچه برای دوخت انواع لباس ها استفاده می کنند.

قیمت خرید پارچه لنین اسلپ

انواع مختلف پارچه ی لنین با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. قیمت گذاری این پارچه بستگی به میزان مقاومت آن دارد. پارچه ی لنین اسلپ به دلیل کاربردی که دارد با استقبال خریداران مواجه شده است. این پارچه دارای بافت و تراکم مختلفی است و قیمت خرید آن باید به طول و عرض پارچه و مشخصات آن مشخص می شود. پارچه هایی که قیمت بیشتری دارند اغلب انواع درجه یک هستند که به دلیل زحمتی که برای دوخت آن کشیده می شود بهتر است پیش از دقت به قیمت آن، کیفیت پارچه در نظر گرفته شود. برای استعلام قیمت انواع پارچه می توانید با شماره های درج شده در سایت ایران تترون تماس گرفته و از قیمت انواع محصولات این فروشگاه مانند پارچه ی تترون اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.

مشخصات پارچه لنین اسلپ

پارچه ی لنین اسلپ و پارچه ی لنین 3 متری به دلیل ظرافت و خصوصیات خوبی که دارد به فروش می رسد. این پارچه با شستشو لطافت خود را از دست نمی دهد و بعد از چند بار شستشو لطیف تر هم می شود. به دلیل رنگ پذیری مناسب پارچه ی لنین با انواع طیف رنگی در بازار عرضه می شود و می توان با هر سلیقه ای برای دوخت لباس های مختلف از انواع رنگ های موجود آن استفاده کرد. به دلیل قابلیت بافت لنین رنگ در آن ثابت می ماند و امکان رنگ دهی بعد از شستشو بسیار کم است. این پارچه دوام بسیار خوبی دارد و در کوتاه مدت دچار مشکلاتی از قبیل پوسیدگی و پارگی نمی شود. استحکام آن از لیف پنبه نیز بیشتر است و به راحتی خراب نمی شود. الیاف طبیعی و ساختار گیاهی در این پارچه از ایجاد حساسیت به خصوص برای کسانی که پوست های حساس دارند جلوگیری می کند. ظاهر این پارچه گران قیمت به نظر می رسد و مانند پارچه های لوکس است. به دلیل بافت مستحکم این پارچه پرز نمی دهد و کرک بر روی آن ظاهر نمی شود. شستشوی این پارچه آسان است و با شستشو درخشش آن بیشتر می شود.

کاربرد پارچه لنین اسلپ

پارچه ی لنین دارای کاربردهای مختلفی است. این پارچه را برای دوخت لباس های مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می دهند. پیراهن و شلوار مردانه برای دوخت لباس لنین مناسب است. ملافه ها به دلیل تماس مستقیم با بدن باید دارای استانداردهایی مانند سبکی و خنک بودن باشند. کیفیت و مقاومت ملافه ها باید به دلیل شستشوی مداوم بالا باشد به همین دلیل در رطوبت و هوای گرم نیز رنگ آن ها ثابت می ماند. لنین به دلیل رد و بدل کردن هوا از بوی بد پا جلوگیری می کند. این پارچه در صورت خیس شدن به آسانی خشک می شود. برای دوخت شلوار بگ نیز از این پارچه استفاده می کنند زیرا گشادی و خنکی آن باعث راحتی در فصل تابستان و تحمل گرما می شود. استفاده از این پارچه برای دوخت دامن، بالش و رومیزی نیز مناسب است.

از پارچه های لنین برای تولید حوله های تن پوش نیز استفاده می شود. جذب رطوبت در این حوله ها و مقاومتی که در برابر تغییر رنگ دارد باعث می شود بتوان از آن ها در زمان های طولانی تری استفاده کرد. استفاده از پارچه ی لنین در تولید لباس های مردانه، زنانه، شومیز، مانتو کتی و اقلام مورد نیاز برای منزل نیز مناسب است.

ویژگی پارچه های لنین اسلپ

پارچه های لنین چاپی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد عرضه می شود. این پارچه سبک است و وزن کمی دارد و به صورتی بافته می شود که منافذ آن برای عبور هوا باز باشد. استفاده از این پارچه در فصل گرم تابستان و آب و هوای مرطوب باعث خنک نگه داشتن بدن می شود. لنین خیلی زود چروک می شود ولی با کمی مرطوب شدن این پارچه به سادگی صاف شده و می توان با آویزان کردن آن از ایجاد چروک بیش از حد جلوگیری کرد. طول عمر بالای این پارچه به دلیل دقتی است که در تولید آن می شود ولی باید به مواردی همچون درجه بندی در هنگام خرید توجه کرد زیرا پارچه ها دارای درجه بندی متفاوتی از نظر کیفی هستند.

لنین از کتان گیاه ساخته می شود. الیاف با کیفیت در این پارچه است که از جذب رطوبت و آب در آن جلوگیری می کند. کتان در کارخانه ی نساجی با ایجاد طرح و رنگ های متفاوت تولید می شود و می توان از آن برای مصارف مختلفی استفاده کرد.

تنفس پذیری لنین باعث می شود این پارچه گرمای هوا را به خوبی از خود عبور دهد. احساس خنکی و راحتی در پارچه های لنین بسیار زیاد است. لنین به دلیل ظاهر زیبا بسیار خوش فرم است و برای دوخت انواع لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد.