نحوه از بین بردن لکه های سفید کننده از لباس

نحوه از بین بردن لکه های سفید کننده از روی لباس

سفید کننده یک ماده رایج در محصولات تمیز کننده خانگی است که به ما کمک می کند تا وسایل سفید خود را روشن تر و خانه هایمان را از میکروب ها و باکتری ها حفظ کنیم. با این حال ، این یک ماده شیمیایی است که می تواند لکه های بدی بر لباس های ما بگذارد. لکه سفید روی لباستان ؟ وحشت نکنید. در اینجا می توانید نحوه برداشتن لکه های سفید کننده از روی لباسرا آموزش ببینید.

چگونه لکه های سفید کننده لباس را از بین ببریم: آیا ممکن است؟

نحوه از بین بردن لکه های سفید کننده از لباس

برای پاک کردن لکه از روی پارچه نخی پیراهنی قبل از هر عملی ابتدا  اطلاعات کافی در مورد کالای خود و طریقه شستشوی آن را بدست آورید و بعد اقدام نمایید.

متأسفانه ، لکه سفید کننده دائمی است. هنگامی که سفید کننده با پارچه تماس برقرار کند ، لکه تنظیم شده و یا رنگ آن قسمت از پارچه را می برد. هنگامی که صحبت از بین بردن لکه های سفید کننده میشود ، یکی از رویکردهایی که شما باید انجام دهید بازیابی رنگی است که به جای از بین بردن لکه از بین رفته است. اول از همه ، شما باید اثر سفیدکننده را خنثی کنید زیرا اگر خیلی طولانی روی آن باقی بماند باعث از بین رفتن بافت پارچه و ایجاد سوراخ در پارچه می شود:

    آن ناحیه از پارچه را با آب سرد بشویید تا از سفید شدن بیشتر آن جلوگیری شود.

    با مخلوط کردن مقداری جوش شیرین و آب خمیری غلیظ ایجاد کنید

    این را بر روی لکه به طور مساوی پخش کنید

    بگذارید خشک شود و سپس به آرامی مسواک بزنید .

بعد از خنثی کردن لکه می توانید رنگ را با یکی از تکنیک های زیر بازیابی کنید.

  1. مالیدن الکل

این روش برای لکه های کوچک روی لباس های تیره مناسب است.

    مقداری الکل (الکل طبی) را روی یک تکه پنبه آغشته کنید و ناحیه اطراف لکه سفید را با تکه پنبه به آرامی مالش دهید

    سپس ، شروع به مالیدن پنبه از خارج لکه به سمت مرکز کنید. رنگ اصلی محصول باید شروع به پخش شدن در محل آغشته کند زیرا الکل رنگ اضافی موجود در پارچه را از بین می برد.

  1. رنگ پارچه

این روش برای لکه های کوچک و بزرگ کار می کند اما باید رنگ ها را با دقت مطابقت دهید.

    به سوپرمارکت یا فروشگاه صنایع رنگی محلی خود بروید و رنگی را تهیه کنید که تا حد ممکن با رنگ مورد شما مطابقت داشته باشد.

    قبل از رنگ آمیزی مجدد لباس خود ، یک پاک کننده رنگ خریداری کنید و از آن روی کالای خود استفاده کنید تا اگر رنگ جدید خوب نبود بتوانید آن را پاک کنید. دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید تا نتیجه هرچه بهتر حاصل شود – این برای کمک به رنگ جدید مهم است .

نحوه جلوگیری از لکه های سفید کننده

نحوه از بین بردن لکه های سفید کننده از لباس

ایران تترون فروش عمده پارچه برای انواع مصارف بیمارستانی و تولیدی لباس می باشد .

به جای انجام اقدامات برای ترمیم و یا از بین بردن لکه های سفید کننده ، در حالت ایده آل باید در وهله اول از وقوع آنها جلوگیری کنید.

 موارد زیر را به یاد داشته باشید:

  •     اگر در لباسشویی از سفید کننده استفاده می کنید ، اطمینان حاصل کنید که همه برچسب های مراقبتی لباس اظهار داشته باشند که سازگار با انواع سفید کننده ها هستند. سفید کننده می تواند برای سفیدتر کردن و ضد عفونی کردن لباس ها و درمان لکه ها عالی باشد ولی باسد مراقب باشیم که همه بعضی از پارچه ها با سفید کننده خراب می شوند.
  •     هرگز سفید را مستقیماً روی لباس نریزید. همیشه طبق دستورالعمل موجود در برچسب محصول ، آن را با آب رقیق کنید.
  •     از شستن لباس های رنگی با لباس های سفید خوداری کنید. زیرا این امر می تواند باعث چرکمردگی یا تغییر رنگ لباس شود. برای لباس های رنگی فقط مواد شوینده حاوی سفید کننده ای که برای لباس های رنگی مناسب باشداستفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر می خواهید رنگ لباس هایتان در شستشو مات نشود و همانطور براق و زیبا بماند ، ایده خوبی است که از مواد شوینده مراقبت رنگی استفاده کنید.
  •     هنگام کار کردن با سفید کننده ، لباس های قدیمی بپوشید تا اگر به طور تصادفی مقداری سفید کننده روی آنها ریخت مهم نباشد . همچنین هنگام دست زدن به سفید کننده باید همیشه از دستکش لاستیکی استفاده کنید.

به یاد داشته باشید قبل از استفاده همیشه برچسب و اطلاعات مربوط به محصول را بخوانید تا اطلاعات کافی در مورد محصول رابدست آورید.

 

7 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *