پارچه پیراهن شرکت نفت

مجموعه ایران تترون با علم و آگاهی درباره برند و مدل های مختلف پارچه، قادر است انواع پارچه های مورد نیاز مشتریان خود را با بالاترین سطح کیفیت عرضه کند. پارچه های ارائه شده توسط این مجموعه در برابر الکتریسیته ساکن از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند، از این نوع پارچه ها می توان به عنوان لباس کار استفاده کرد. در زمان خرید پارچه های شرکت نفت، حتما به میزان کیفیت و دوام پارچه توجه کنید. هرچقدر کیفیت پارچه بیشتر باشد، مقاومت آن ها در برابر جذب جرقه نیز افزایش می یابد.

از پارچه پیراهن شرکت نفت عرضه شده توسط این مجموعه، می توانید به عنوان تجهیزات حفاظت فردی هنگام کار در صنایع نفت استفاده کنید. صنایع نفت مانند سایر شغل های پرخطر دیگر برای افزایش ایمنی در حین کار باید از لباس های کار مناسب استفاده کنند. جهت اطلاع از مشخصات و ویژگی های ظاهری سایر محصولات ایران تترون، می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

لباس کار شرکت نفت

محیط های کار در صنایع نفت بسیار خطرناک است به گونه ای که کوچکترین جرقه ای در این محیط ها می تواند خسارت های بسیار زیادی را به دنبال خود داشته باشد. از این جهت بهتر است در محیط صنایع نفت از تجهیزات ایمنی فردی مناسبی استفاده کنید. لباس های کار شرکت نفت از کارکنان در زمان بروز حوادث محافظت می کند. کلیه ی پرسنل و کارکنانی که در شرکت نفت فعالیت می کنند، موظف به استفاده از این نوع پوشش هستند.

جنس پارچه پیراهن شرکت نفت نباید به گونه ای باشد که الکتریسته ساکن را به خود جذب کند. لباس های کار از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند، به گونه ای که هنگام انجام کارهای فنی در حین عملیات می توانند از وارد شدن آسیب به کاربران جلوگیری کنند. از آن جایی که هنگام کار در صنایع نفت ممکن است مواد قابل اشتعال منتشر شود، از این جهت جنس پارچه های استفاده شده برای تولید لباس کار باید نسوز باشد. هرچقدر درصد پنبه به کار رفته در الیاف پارچه بیشتر باشد، مقاومت لباس نیز افزایش می یابد.

دلایل استفاده از لباس های کار

شما عزیزان می توانید متناسب با نوع کار خود، بهترین برند لباس کار را انتخاب کنید. لباس های کار می  تواند یک پوشش کامل برای کاربران ایجاد کند. این نوع پوشش را باید متناسب با اندام خود تهیه کنید. پارچه استفاده شده در لباس کار باید کاملا یکدست و بدون پارگی باشد.

لباس های کار در هنگام مواجهه با سرما، گرما، مواد شیمیایی قابل اشتعال و خطرناک از مقاومت بالایی برخوردار هستند. نوع سبک لباس با توجه به محیط شرکت انتخاب می شوند. بهتر است الیافی که در پارچه های لباس کار وجود دارد کاملا طبیعی باشد، این امر می تواند در تبادل هوا در بین درزهای پارچه کمک کند. میزان دوام رنگ به کار رفته در لباس کار، بسته به میزان کیفیت آن ها متفاوت است.