پارچه لنين 100 درصد؜ پنبه

پارچه لنين 100 درصد؜ پنبه یک پارچه فوق العاده با کیفیت بسیار زیاد است که در رنگ بندی متنوع در انبار فروشگاه ایران تترون موجود می باشد.

ویژگی های شاخص این پارچه عبارتند از :

  • رنگ راكتيو ثابت
  • عرض پارچه 160
  • بدون آبرفت
  • كيفيت عالی پنبه
  • مناسب برای مانتو، شوميز و لباس های زنانه

در ادامه می توانید چند نمونه از کاتالوگ های پارچه لنین پنبه ای ارائه شده توسط فروشگاه ایران تترون را مشاهده کنید.

مرکز فروش پارچه لنین پنبه ای

فروشگاه ایران تترون در زمینه فروش انواع پارچه های لنین نخی، پنبه ای، کتان با کیفیت بسیار بالا فعالیت دارد. این مجموعه پارچه های لنین 100 پنبه را با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد. شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه ایران تترون و پس از بررسی مشخصات و ویژگی های انواع پارچه ها بهترین آن ها را متناسب با نوع نیاز خود تهیه کنید.

پارچه لنين 100 درصد؜ پنبه کش نمی آید از این جهت در زمان خریداری آن ها، بهتر است مقدار متراژ واقعی مورد نیاز خود را خریداری کنید. این نوع پارچه به دلیل دوخت راحت و زیبایی چشم نوازی که دارند، مورد توجه بسیاری از طراحان لباس قرار گرفته اند. با دوخت اصولی پارچه های لنین، آن ها بسیار خوش فرم قرار می گیرند؛ از این جهت می توانید در کمد لباس همه ی افراد پارچه های لنین را پیدا کنید. هنگام تهیه این نوع پارچه بهتر است به میزان کیفیت آن توجه کنید، هرچقدر درصد پنبه پارچه های لنین بیشتر باشد، کیفیت آن ها نیز افزایش می یابد. مراکز فروش پارچه لنین، این نوع پارچه را در طیف رنگی متنوع عرضه می کنند.

کاربرد پارچه لنین پنبه ای

پارچه های لنین یک نمونه از قدیمی ترین انواع پارچه ها است که دارای قدمت بسیار زیادی هستند. پارچه لنین از الیاف طبیعی ساخته شده است و بسیار خنک هستند، از این جهت از این نوع پارچه می توانید در فصول گرم سال استفاده کنید. منافذ بین پارچه لنین باز است، این امر امکان تبادل هوا را به داخل پارچه می دهد. به دلیل نوع الیافی که در تولید این نوع پارچه استفاده شده است، پارچه های لنین بسیار سبک هستند و وزن زیادی ندارند. آن ها از کتان ساخته شده اند از این جهت دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند. این نوع پارچه حساسیتی برای افراد ایجاد نمی کنند. پارچه های لنین را می توان با الیاف دیگر نظیر پنبه و ابریشم ترکیب کرد، با این کار می توان میزان براقیت و نرم بودن پارچه را تغییر داد. یکی از مهمترین ویژگی های پارچه های لنین این است که آن ها در اثر شستشو تغییر سایز و رنگ نمی دهند. آن ها قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند؛ از آن جا که پارچه های لنین آب را به خوبی به خود جذب می کنند در هنگام شستشو وزن آن ها بسیار سنگین می شود، از این جهت بهتر است فضای زیادی را در ماشین لباسشویی به آن ها اختصاص دهید.

برای دوخت کت های مجلسی و انواع مانتوها می توان از پارچه های لنین استفاده کرد. یکی دیگر از مهمترین کاربردهای پارچه لنین استفاده از آن ها به عنوان ملاحفه است. برای ملاحفه ها باید پارچه ای را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت بالا، بتوانند رنگ خود را در اثر تماس مستقیم با حرارت بدن انسان حفظ کنند. این نوع پارچه ها برای تولید کفش نیز مناسب هستند، منافذ بازی که بر روی پارچه های لنین پنبه ای وجود دارد باعث می شود تا آن ها بتوانند به راحتی هوا را از خود عبور داده و بوی بدی در کفش ایجاد نشود.